Misselijk - Reisverslag uit Porto, Portugal van sigridsindi - WaarBenJij.nu Misselijk - Reisverslag uit Porto, Portugal van sigridsindi - WaarBenJij.nu

Misselijk

Door: Sigrid

26 April 2014 | Portugal, Porto

We stonden op na een vermoeiende nacht, allebei een beetje misselijk. We hebben daardoor ook niet veel gegeten als ontbijt.
Ik ben op dek 9 op een ligbed gaan liggen. Eigenlijk nagenoeg de hele dag. Hier kon ik het redelijk goed uithouden. Sindi heeft de hele dag in de jacuzzi gezeten. Dat was voor haar de enige plek waar ze niet misselijk werd.
’s Middags heb ik toch nog wat eten gehaald bij het visbuffet. Door af en toe wat te eten en te drinken, en de rest van de dag stil te liggen op een stretcher en te kijken naar shows, kon ik het wel aardig vol houden.
Het diner was niet geweldig. Het voorgerecht smaakte niet. Als hoofdgerecht had ik weer vis, maar ditmaal kreeg ik een hele vis! En ik was al niet zo lekker. Ik haalde snel een beetje er vanaf en heb de vis op een ander bord gelegd en deze met een servet afgedekt. Getver! Ik heb wel een beetje sla gegeten. Het toetje leek op een tompoes, die heb ik wel opgegeten ook al smaakte die niet zo lekker.
Na het avondeten kregen we via de familie van Laura van de receptie een pil voor het slapen gaan tegen de misselijkheid.
Sindi liep weer rond met Laura (en haar familie). Ik ben achterop dek 9 gaan zitten zodat de misselijkheid wel meeviel (daar had ik minder last van de deining).
Helaas ging theater vanavond niet door vanwege de veiligheid. Waarschijnlijk omdat de boot teveel schommelde. Later op de avond werd het schommelen wat minder. Ik ben bij de familie van Laura in ‘Rock Around The Clock’ bar gaan zitten waar we ons wel hebben vermaakt.

Tags: cruise