Guernsey? - Reisverslag uit Auderville, Frankrijk van sigridsindi - WaarBenJij.nu Guernsey? - Reisverslag uit Auderville, Frankrijk van sigridsindi - WaarBenJij.nu

Guernsey?

Door: Sigrid

Blijf op de hoogte en volg

27 April 2014 | Frankrijk, Auderville

Om kwart voor 8 werden we al gewekt. We lagen al stil voor de haven van Guernsey. We zouden daar voor anker gaan en met de ‘tenderboten’ naar de kant worden gebracht. Alle passagiers zouden een nummer krijgen om vervoerd te worden naar de overkant. Alleen de Nederlanders niet omdat wij met zo’n klein aantal zijn. We mochten dan als eerste van boot. Maar helaas. Er werd omgeroepen dat vanwege veiligheidsredenen het niet mogelijk was dat we naar de haven konden gaan. Dat was balen! Wij wilden graag weer de boot af, maar moesten dus weer een dagje op de boot dus op zee verblijven. Wij draaiden ons om en gingen weer verder slapen tot een uur of 10. Dit hadden we blijkbaar nodig.

Na het late ontbijt zijn we weer een beetje rond gaan lopen op de boot. Ik ben weer gaan liggen op een stretcher op dek 9 (en soms even op dek 11 toen de zon af en toe ging schijnen).

Het thema van het diner was Italiaans. Daar werd even gezongen en werd een feestje gebouwd door de obers. Dat was wel gezellig. Bij een liedje werd ook nog gehost. Alleen Sindi wilde natuurlijk niet meedoen. Ook niet toen ik zei dat Nick wel mee ging doen. Ik heb wel even meegedaan. Toch gezellig een beetje afleiding!

Het theater vanavond was ook wel leuk. Een show van de dansers en danseressen en een zanger-duo (sport, kan-kan). We zaten voor de rij van Laura’s familie. Na theater liepen we even langs de winkeltjes. Sindi wilde perse wat hebben. Het liefst een tasje waar zowel haar mobiel als haar geld in kon. Deze zijn – zelfs met afprijzing – best duur op het schip. Dus dat ging mooi niet door. Maar zij vond dat zij er soort recht op had omdat ik veel meer had gekocht voor mezelf dan voor haar!!?? Wat een beredenering. Alsof ik aan haar hetzelfde zou uitgeven dan mezelf. En trouwens, het is mijn geld, niet de hare. Iedereen zal begrijpen dat ik hier natuurlijk niet op in ben gegaan. Sindi kon het bekijken!
Even later ging Sindi de hort op met Laura, Nick en Bas. Ik ben een lekkere koffie en een bonbonnetje gaan halen. Toen ik net zat, liepen de kids voorbij. Ik kon ze dus even observeren ☺.
Daarna ben ik naar de bar gegaan waar de kids en Laura’s familie zaten. Vanavond was daar het thema karaoke. Laura, haar tante Francien en tante Sjannine en haar opa Hendrik deden ook mee. Was wel gezellig en de avond duurde tot na middernacht.

Tags: cruise

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Auderville

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 April 2014

Duitsland!

29 April 2014

Laatste dag op zee

28 April 2014

Voet aan wal!

27 April 2014

Guernsey?

26 April 2014

Misselijk

Actief sinds 23 April 2014
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 3495

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: